Praktična šola za kreativne in družbeno odgovorne podjetnike.

Na Cehovi šoli socialnega podjetništva pridobite znanja, veščine, orodja in poznanstva potrebna za razvoj družbeno odgovornih idej v socialna podjetja. Z našo pomočjo boste hitreje dosegli večji družbeni učinek.

Mentorstvo

V šoli boste imeli na voljo izkušene mentorje, ki vam bodo pomagali pri nastanku vašega družbeno odgovornega podjema.

Orodja

Učinkovita orodja za merjenje družbenega učinka, oblikovanje poslovnega modela in razvoj produktov.

Socialni kapital

V šoli boste lahko spoznali in navezali stike z drugimi podjetniki in si izgradili mrežo poznanstev.

Program šole

  •  
    1. lekcija

    Socialni podjetnik

    Merljiv pozitiven učinek na družbo je tisto, kar socialnega podjetnika loči od klasičnega. Spoznali bomo kako iz družbeno odgovorne ideje zraste podjetje, kako dosegamo, merimo in tržimo družbeni učinek.

  •  
    2. lekcija

    Uporabnik

    Je središče vsakega socialnega podjetja. Kako razumeti uporabnika? Kdo vse je lahko naš uporabnik? Kako izvedeti kaj uporabnik želi in kaj pričakuje od našega produkta? Kako prilagoditi produkt trgu ali poiskati nov trg za obstoječ produkt?

  •  
    3. lekcija

    Produkt in vrednost 1

    Oblikovanje dobrega tržnega produkta je dogoltrajen proces, ki zahteva set znanj in veščin. Kako razviti prototip in katere osnovne funkcije končnega produkta naj ima? Kako od prototipa do produkta? In kako boste svoj produkt monetizirali?

  •  
    4. lekcija

    Produkt in vrednost 2

    Nadaljujemo s produktnim modeliranjem, razvojem produkta in ustvarjanjem vrednosti za uporabnike.

  •  
    5. lekcija

    Trg

    Kakšno je makroekonomsko okolje v katerega vstopate? Kako velik in v kakšnem stanju je vaš trg? Kako boste vstopili na trg in na katere trge se še nameravate širiti?

  •  
    6. lekcija

    Zgodba

    Zakaj delate kar delate? Kakšno sporočilo želite poslati v svet? Kako biti opažen? Skratka kako delati dober marketing.

  •  
    7. lekcija

    Poslovanje in financiranje

    Kako dobiti zagonska sredstva? Kdo so investitorji, kaj iščejo in katere vrste investicij sploh obstajajo? Kakšni so vaši stroški in prihodki? Pa še nekaj malega o finančnem poslovanju, izdajanju računov, civilnih pogodbah ...

  •  
    8. lekcija

    Pitch

    Kako pripraviti dober pitch? Kaj od nas želijo slišati investitorji? In predvsem vaja, vaja, vaja in vaja.

210,00 EUR
za ekipo max. 4 študentov in brezposelnih
420,00 EUR
za ekipo max. 4 zaposlenih

Mentorji šole

...

Kristjan Strojan

mentor

...

Franci Bačar

mentor

...

Matjaž Knez

mentor

...

Tomaž Čegovnik

mentor

Prijavnica

Vodja ekipe
Ekipa
Ideja
Motivacija
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.